Το μάρκετινγκ αναφέρεται στο σύνολο των δραστηριοτήτων που στοχεύουν στην προώθηση και την πώληση προϊόντων ή υπηρεσιών, καθώς και στη διατήρηση και αύξηση της πελατείας. Στόχος του μάρκετινγκ είναι να δημιουργήσει επιτυχημένες στρατηγικές που θα ικανοποιούν τις ανάγκες και τις απαιτήσεις του καταναλωτή, προωθώντας ταυτόχρονα τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες της εταιρείας.
Το μάρκετινγκ περιλαμβάνει διάφορες δραστηριότητες και τεχνικές, όπως:
Η συλλογή και ανάλυση δεδομένων σχετικά με τις αγορές, τους καταναλωτές και τους ανταγωνιστές για τη λήψη αποφάσεων σχετικά με τις στρατηγικές μάρκετινγκ.
Η ανάπτυξη στρατηγικών με στόχο:
Η προώθηση προϊόντων ή υπηρεσιών μέσω διαφημιστικών καμπανιών που μπορούν να διεξαχθούν σε διάφορα μέσα:
Η διαχείριση των σχέσεων με τους πελάτες περιλαμβάνει ενέργειες όπως:
Η χρήση ψηφιακών καναλιών περιλαμβάνει:
Το μάρκετινγκ είναι ένας βασικός πυλώνας για την επιτυχία μιας επιχείρησης, καθώς βοηθά στη δημιουργία επιθυμητής εικόνας, στην αύξηση της αναγνωρισιμότητας της επωνυμίας (brand awareness), και στον εντοπισμό νέων ευκαιριών στην αγορά.